Γίνε Συνεργάτης μας!
ΕνδιαφέρομαιFind out the cost of your repair
Online CostingBecome our Partner!
I am interestedΔΉΛΩΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Η παροχή υπηρεσιών σταθερής ποιότητας αποτελεί δέσμευση για την επιχείρηση
ΝΙΚ. ΚΟΣΚΟΛΟΣ – ANDERSON ABREU DE SOUZA O.E. (DENT GENIE GROUP).
Διασφαλίζεται με την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) κατά το Πρότυπο ISO 9001:2015.
Η παροχή υπηρεσιών σταθερής ποιότητας αποτελεί δέσμευση για την επιχείρηση
ΝΙΚ. ΚΟΣΚΟΛΟΣ – ANDERSON ABREU DE SOUZA O.E. (DENT GENIE GROUP).
Διασφαλίζεται με την εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) κατά το Πρότυπο ISO 9001:2015.
Βασικός σκοπός του (ΣΔΠ) είναι η συνεχής βελτίωση του με αντίκτυπο στην αντίστοιχη βελτίωση των υπηρεσιών της επιχείρησης DENT GENIE GROUP.
Η επιχείρηση παρακολουθεί τόσο τις ανάγκες των πελατών όσο και τις εξελίξεις της Τεχνολογίας ώστε να παρέχει υπηρεσίες που να εξασφαλίζουν συνεχή ικανοποίηση των απαιτήσεων των πελατών.
Στην εταιρία DENT GENIE GROUP η έννοια της ποιότητας περιλαμβάνει:
- Την τήρηση όλων των Νόμων και Κανονισμών της Εθνικής και Κοινοτικής Νομοθεσίας.
- Την πλήρη κάλυψη των απαιτήσεων του πελάτη, όπως αυτές έχουν συμφωνηθεί μέσω αντίστοιχων γραπτών συμβάσεων ή συμφωνιών.
- Την περιοδική αξιολόγηση των προμηθευτών της για την εξασφάλιση της κάλυψης των αντίστοιχων απαιτήσεων ποιότητας.
- Τη συνεχή ενημέρωση και εκπαίδευση του προσωπικού.
- Τη διερεύνηση αιτιών των μη συμμορφώσεων ή των παραπόνων και ο περαιτέρω καθορισμός διορθωτικών ενεργειών.
- Τον καθορισμό μετρήσιμων και αντικειμενικών στόχων βελτίωσης της συνολικής λειτουργίας της επιχείρησης στην προγραμματισμένη Ανασκόπηση του Συστήματος.
Εφαρμόζουμε στις υπηρεσίες μας σύστημα ποιότητας ISO 9001:2015, με πεδίο εφαρμογής ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΒΑΘΟΥΛΩΜΑΤΩΝ ΑΜΑΞΩΜΑΤΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΒΑΨΙΜΟ.
Η Διοίκηση της DENT GENIE GROUP είναι υπεύθυνη για τη διαρκή και ομαλή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Ο Υπεύθυνος Ποιότητας είναι εξουσιοδοτημένος να εφαρμόζει και να συντηρεί το Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας. Είναι εξουσιοδοτημένος να επικοινωνεί με τους πελάτες για οποιαδήποτε θέματα που αφορούν την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Έχει την τελική ευθύνη για διακοπή ή επανέναρξη των εργασιών της Εταιρείας ανάλογα με την εμφάνιση ή εξάλειψη συστηματικών αστοχιών ποιότητας.
Η Πολιτική Ποιότητας ανασκοπείται κατά την ετήσια προγραμματισμένη Ανασκόπηση του Συστήματος Ποιότητας και όποτε υπάρξει σημαντική αλλαγή στην παροχή υπηρεσιών της επιχείρησης.
Το όραμα της Εταιρείας είναι η καθιέρωση της στην αγορά έχοντας ικανοποιημένους πελάτες και προσωπικό.
Ο Διαχειριστής 12.10.2020
Νικόλαος Κοσκολός